مشکل بانکی کارخانه تولید آب آشامیدنی شهید روایی شهرستان جم با ورود دادگستری بوشهر حل شد

14:49 - 04 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۱۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکل بانکی کارخانه تولید آب آشامیدنی شهید روایی شهرستان جم با ورود دادگستری بوشهر حل شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه کارخانه تولید و بسته‌بندی آب آشامیدنی شهید روایی دچار مشکلات مالی با یکی از بانک‌ها شده بود، گفت: نشستی با مسئول کارخانه و نماینده بانک برگزار کردیم که بنا شد بانک مربوطه مساعدت‌های لازم برای رفع دغدغه این واحد تولیدی داشته باشد.  

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل با حضور در شهرستان جم، از کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه دستگاه قضایی از شرکت‌های تولیدی و صنعتی که فعالیت قانونی دارند حمایت می‌کند، گفت: متاسفانه باخبر شدیم، کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی، برای راه‌‎اندازی دچار مشکلات مالی با یکی از بانک‌ها شده و فعالیتش متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در جریان بازدید، نشستی با مسئول کارخانه و نماینده بانک برگزار کردیم که بنا شد بانک مربوطه مساعدت‌های لازم برای رفع مشکلات این کارخانه داشته باشد. 

مهر انگیز اضافه کرد: با راه اندازی کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی شهید روایی، برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. 

وی در پایان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های دستگاه قضایی، حمایت از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی است که یکی از این کار‌ها فعال سازی شرکت‌های تولیدی است که متوقف شده اند و دادگستری استان در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: کلیه شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که دچار مشکل شدند، می‌توانند به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بوشهر مراجعه کنند تا به صورت ویژه مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گیرند و از حمایت حقوقی و قانونی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *